Harykozig

2,5 év megdöbbentő tapasztalatai a közigazgatásról, ahol sorsok, célok és feladatok kevesek szórakozásának vannak alárendelve, a felelősség teljes hiányáról és határtalan önkényről. Nem vagyok esküdt ellensége a közigazgatásnak, sőt, de hiszem, hogy nem jó vágányon halad. Tudom azt is, hogy ma a közvélemény igen gyenge erő, de kicsiny körömben tenni akarok azért, hogy a közigazgatás ne olyan föld legyen, ahol a kimagasló teljesítmény és a lojalitás csak tövist és bogáncsot terem.

Rovatok

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Bejegyzések

Köztisztviselői kisszótár

2010.05.08. 11:33 | Diké. | Szólj hozzá!

Címkék: kommunikáció szótár közigazgatás vezetés munkamorál köztisztviselők

köszönöm: jóóól van, hülye vagy
jól és gyorsan megcsináltad: mekkora hülye vagy
mit szólnál hozzá, ha rád bíznám ezt a (népszerűtlen) feladatot?: te fogod megcsinálni, már eldöntöttem
megbízok benned: fenét, de más nem vállalja ezt a munkát, és téged utállak a legjobban
pont ilyen ember kell az ügyfélszolgálatra, aki ilyen határozott és kedves: a kiskedvencnek büdös ez a meló, szóval vállald el, vagy megbánod
hogy vagy?: szarom le, de ne mondhasd, hogy utállak
köszönöm, jól: kedves tőled, miután azzal szórakoztál meetingen, hogy csak szimulálok. Mindjárt megmutatom, hogy mit reggeliztem.
szükséges hetente statisztikát csinálnod a „munka naprakészségének biztosítása és az azt akadályozó körülmények feltárása és elhárítása érdekében”: azé ke' csináni, me aszontam. Én vagyok a főnök, és kemény is vagyok ám
elégedett vagyok a munkáddal: szeretem, amit a zacsimmal csináltál (Tescós nylonról van szó természetesen)
gyere föl kiírni a szabit: nem szólnál te Dikének, hogy ő fogja csinálni az üszit? én nem merek
nem megyek a buliba: megyek, csak nem akarok fizetni, megint potyázni fogok
az ebédidő félóra, ha túlcsúszol rajta, illik ledolgozni: senki nem dolgozza le, de legyen mán valami munkahelykinézete a dolognak az újkislány előtt

 

most nem érek rá: rohadtul nem érdekel ám a nyomorod
most nem tudok hirtelen mit mondani, majd átgondolom: addig álljál féllábon
folyamatban van a dolog: essen mán le, hogy a válaszom NEEEM!!!

 

bejöttem hamarabb: el szeretnék menni hamarabb
rengeteg a munkám: 1.) gyakorlatilag bármit jelenthet, 2.) semmit nem jelent, csak egyfajta töltelék a ktviselői csevegésben, kb. a szép időnk vannak felel meg
jaj nagyon jó volt a buli: nyalnyal
főnök, főnök: nyalnyal
jaj Bettikeee: remélem nem hallottad, mit mondtam az előbb, nyalnyal

 

létszámstop: minden marad a régiben, de jól hangzik a válság közepin

 

A bejegyzés trackback címe:

https://harykozig.blog.hu/api/trackback/id/tr961983269

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása